CRM

CRM systemet hjælper dig med at holde styr på dine kontakter. Kumento CRM er virksomhedens online kundekartotek.

Dit online kundekartotek er integreret med din hjemmeside, så du kun har en bruger og et login, for at arbejde med begge dele.

Genkendelse i arbejdsgange gør det endnu nemmere.

Hvad kan du i et CRM?

Du kan alt det basale og nødvendig. Kumento CRM er ikke det markedets største og mest komplicerede kundekartotek. Til gengæld er det nemt at gå til og bruge i hverdagen. Det kræver ingen overvindelse at komme i gang med at anvende det.

Det anser vi for at være en stor fordel.

Ligeledes anser vi det for at være en stor fordel, med de smarte integrationer vi har lavet.

Hvorfor så bruge det?

Du slipper for papirlapper, post it sedler, notesbøger og regneark m.m. Alt sammen godt nok, men det bliver hurtigt uoverskueligt.

Så gør det rigtigt og nemt fra starten og spar tid.

Når du har lært at bruge hjemmesiden, så kan du også bruge alle de andre funktioner.

 

UR - kundekartoteket sparer tid

 

Funktion: Egen virksomhed

Egen virksomhed er det område, hvor du indtaster dine informationer om din egen virksomhed.

Eksempelvis:

  • Virksomenhedens navn
  • CVR nummer.
  • Adresseinformationer.
  • Bankdata
  • Logins m.m.

Du kan oprette så mange felter til det, som du har behov for.

Funktion: Virksomheder

Denne funktion er ret basal. Det er blot kunden eller den mulige kundes virksomhedsdata.

Funktion: Kontakter

Dine kontakter er omdrejningspunktet i Kumento CRM.

Det er i dette område, du noterer det, du har brug for ved senere lejlighed. Det drejer sig blandt andet om:

  • Navn og stillingsbetegnelse.
  • Tilknytning til virksomhed.
  • Diverse kontaktinfo.
  • Tilbud, fx afgivne tilbud eller modtagne tilbud.
  • Upload af dokumenter.

Du kan oprette så mange kontakter, som du har behov for og redigere i dem, når det passer dig.

Funktion: Dokument

Dokumenter kan uploades under et selvstændigt punkt og under den enkelte kontakt.

CRM

 

Bestil CRM – Klik her for at bestille

 

Den lave pris bliver lavere med tiden

Har du valgt en hjemmeside med det indbyggede kundekartotek, så vil du adgang til fremtidige udvidelser af systemet. Det være sig CRM systemet som alle de andre funktioner, der er knyttet til dit abonnement.

Så vores lave priser bliver lavere med tiden. Du får mere og mere for pengene. 🙂

Tilbudmodul

Tilbudsmodulet giver dig et gyldent overblik. Hvem har modtaget tilbud og hvor mange har taget i mod det gode tilbud?

Tilbudsmodulet er knyttet til kundekontakter og virksomheder.

 

Tilbudsmodul

 

Integrerede løsninger

Vi har arbejdet med at integrere webløsningerne, så du sparer tid i hverdagen, fx:

  • CRM / kundekartotek, benyttes til at holde styr på dine kontakter.
  • Hjemmeside baseret på WordPress (CMS).
  • Blog baseret på WordPress.
  • Nyhedsbrev til e-mail marketing.
  • App (teknologi kaldet PWA).
  • Produktkatalog til fremvisning af produkter a la en webshop (uden betalingselementer).
  • Medlemskartotek til foreninger.
  • Integreret markedsføring af din virksomhed. Bidrager til SEO og linkbuilding.

Du bruger det, som du har brug for.

Resten foreligger blot som muligheder, som du kan tage op, når det bliver aktuelt.

 

Support til CRM

 

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp, så er vi der naturligvis for dig. Ganske gratis.

Support er inkluderet i abonnementet. Skriv døgnet rund eller ring i almindelig kontortid. Så finder vi ud af det.

På supportsiderne kan du naturligvis også finde råd og vejledning. Den finder du her >> support.

 

CRM = Customer Relation System.

CMS = Content Management System, fx WordPress (Læs mere om WP her)

Bestil hjemmeside m.m.

Oprettelse kr. 800,- samt pris pr. måned kr. 149,-

Klik her for bestilling